SKRIVET: 2009-09-08, kl 01:54:13 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

sysselsättning


en ny grej jag tänkt testa. här är det raka och ärliga åsikter som gäller, så håll i er!


HISSAR

1. blazers och stickade oversize tröjor. förmodligen det två snyggaste plaggen i höst!
favoritoutfiten är en snygg klänning med kavajen till. snygg-söt stil. as läckert!
stickade oversize tröjor till ett par leggings och halvslitna converse- finns inget hetare!

2. nitar. nitar på skor, väskor, kläder. you name it. nitar är här och har kommit för att stanna. det är ju faktiskt nästan upphettsande snyggt! 

3. killar med rakat hår. jajaja, visst är det snyggt med den där vanliga märkesbögfrillen (spretande hår, rak lugg) men den känns lite old? det kan dessutom var grymt hett med "baldies".

4. piercingar. jag vet inte varför, men jag tycker att piercingar är så grymt läckert. tungan, läppen, bröstvårtan - kör bara!

5. nördglasögon. coolt, häftigt och orginellt! (passar dock bara på vissa)


DISSAR

1. uggs. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dom där jävla skorna/stölvarna/kängorna som aldrig tycks sluta sälja. jag vet inte vad ni tycker men, jag fetdissar dom!

2. robert pattinson. alltså brudar, lägg av! så jävla snygg är han inte. i twilightfilmen är han okej, men i verkligheten är han ju knappast något att hänga i julgranen. slusk! ju fler bilder jag ser på honom, desto mer avtänd blir jag!

3. filmen män som hatar kvinnor. seg och långtråkig. en helt vanlig svensk thriller. hur fan kan svenska folket tycka den är så jävla bra?

4. svininfluensan. jag tror inte ett piss på att den är så farlig som alla medier tycks beskriva den som. jag tänker iaf fortsätta att inte tvätta händerna efter toalettbesök osv. lol

5. tatueringar. vad ska jag säga? bara för att någon hoppar från en bro, skulle du också göra det då?


PISSAR

1. kissies new boyfriend tävling. idag pissar jag på kissie! inte nog med att hennes jävla tävling, "kissies new bff", var typ det löjligaste jag har hört, så startar hon ny? väx upp tjejen


Anonym

martina martina martina tjejen, jag älskar din blogg! du är ju så jävla skön :D



PUBLICERAT: 2009-09-08, 14:51:53 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

haha, glad att du gillar den raring! du är allt bra vet du va <3


Anonym

kulig blogg :D jag hatar också såna där uggs


sv;

namn är alltid trevligt? men tack för kommentaren! :)


Sarah

Hahah fan vilken rolig lista!! och jag håller helt och hållet med :D:D



Hahaha ja det var tomas.... vem annars? x) finns nog ingen med skabbigare mun :p



PUBLICERAT: 2009-09-09, 23:38:02 | URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
sv;

haha, tack sarah! ;)



alltså, du o thomas. finns det några som bråkar mer än er? haha herregud ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: