SKRIVET: 2009-09-17, kl 01:05:52 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

sömnlösa nätter

ikväll är det verkligen en såndär "det spelar ingen roll hur trött jag är, jag kan ändå inte sova"- kväll.
jag har legat o vänt på täcket (och på mig själv) i timmar nu känns det som. fan vad jag hatar o inte kunna sova

idol-mariettes album in this skin går på repeat på spotify i hopp om att låtarna ska trötta ut mig. blir alltid sådär sömning av lugn musik. men än så länge är sömnen långt borta..

kan inte sluta lyssna på lies beyond, låten hon sjöng på idol audition. hon var grym, och gåshuden var oundviklig.

fan, klockan är snart två och jag ska upp om mindre än fyra timmar. jag lär vara lika död i skolan imorgon som idag. tur att jag slutar tidigt. godnatt, eller något
tinyy






Anonym

hej


Anonym

lol på den som skrev hej?


Anonym

ja e inte lol? idiut


Anonym

helo parkside


Anonym

den låten är rikigt bra, men jag gillade den bättre när hon spelade den akustiskt :)



PUBLICERAT: 2009-09-17, 17:20:28 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

-moget.



-håller med dig till 100 johanna. mycket bättre akustiskt. lyssnar på klippet på youtube jämt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: