SKRIVET: 2009-09-27, kl 22:22:21 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

"every little dream i dream about you"

söndag

ännu en helg har gått. jag tycker bara det är skönt, skönt att tiden går så fort som den faktiskt gör.
allt roligt känns så mycket närmre nu. stockholm, findland, praktik, flytt osv

i fredags, efter skolan, åkte jag hem till elin en sväng. som vanligt fortsatte vi våran fredagkväll
på pims i skövde med nathalie, amanda och två tidaholmsgrabbar. fika och prat, det bästa jag vet.
det blev tillslut en riktigt mysig och händelserik kväll.

lördagen blev dock inte lika händelserik, men väldigt bra iallafall. jag drog iväg till emma,
som fyllde 16, för lite kalas på eftermiddagen (eller, egentligen kvällen) och senare hem till ida.
maten stod redan på bordet när jag kom. älskade tunborgare! sysselsättningarna var få, så vi
bestämde oss för en hemmakväll.



idag är jag seg. efter en minst sagt ganska så sömnlös natt vaknade jag inte förens vid fem, då
dagen redan passerat. kul! jag och elias drog som vanligt igenom några avsnitt av desperate,
jag städade mitt rum, lagade lite mat och nu sitter jag här. det känns att det är söndag

ändrade designen på bloggen igår förresten. tyckte det var dags för en förändring. den blev dock 
lite tråkig och opersonlig, inte alls martinig faktiskt. -äh, get used to it (riktat åt malott)

förövrigt är det dans som gäller imorgon i skolan (sitter därför o taggar med hjälp av låten
bounce av timbaland. grym!) och efter skolan, shoooopping med mammi!

nu blir det film och sen sova. godnatt


sarah

hehe ne jag har precis kommit hem från Egypten.. och där var jag själv.. åker med mina bröder till thai =)



PUBLICERAT: 2009-09-29, 00:21:52 | URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: