SKRIVET: 2009-09-12, kl 15:02:39 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

när livet är som bäst!

lördag, 12 september 2009

jag behöver hjälp! jag har verkligen ingen aning om hur man håller i pengar. dom ryker så fort jag får dom och sen är jag pank i veckor tills studiebidraget kommer igen. 1050 kr, ärligt, det räcker två veckor max? jag måste verkligen skaffa mig ett jobb

köpte mig iallafall en söt tunika/tröja/kofta-sak på gina. stod och valde mellan den och ett par grymt heta satinleggings i säkert en kvart. hur ska man matcha? passar det på fest? vad är mest användbart? vilket är billigast?. jag tog det säkra före det osäkra och köpte tröjan. (åker nog in och köper leggingsen på måndag, lol)

nu blir det film, sova och fix inför ikväll. ikväll ikväll ikväll.......



isabelle

shopaholic? ;)


sv;

suck my dick baby?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: