SKRIVET: 2009-09-22, kl 20:02:35 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

you just got punk'd

tisdag, 22 september 2009

efter spindlar, mord och fullgubbar är nog exorcism det otäckaste jag vet. efter att jag såg filmen the exorcism of emily rose kunde jag inte sova på flera nätter. filmen är ju tydligen baserad på en verklig historia, men jag kunde/kan aldrig riktigt komma underfund med om det verkligen är på riktigt eller om hela den här "jag har djävulen i mig"-grejen bara är en myt.

jag började kolla upp grejer på nätet och läste bland annat om den här anneliese michel som tydligen var en av de "drabbade". jag hittade klipp på youtube där forskare, läkare och bekanta gjort intervjuer om henne. allt verkar så äkta? - tillslut la jag min forskning på hyllan, avslutade fallet och slutade tänka på det helt enkelt. 

tills idag.. då den där förbannade karolin började skicka massa youtubelänkar. "alltså, martina kolla då. det är skit äckligt, hör du hur hon skriker?", mysig tjej det där
för att få henne att sluta spamma hela msnrutan med exorcismlänkar valde jag att.. hämnas!




(gjorde härefter en ganska så patetisk förklaring på hur mormor egentligen
är tysk och att allt detta hände i tyskland, lol)






karolin är som en liten tre åring. rolig, söt, men ganska så korkad.
puss tinyy


Anonym

hahahhhhhahahhaahah ja kände ju inte ironin :(


sv;

så genomskinligt och dåligt? hur kan man gå på något sånt? ärligt, jag skrattar än



PUBLICERAT: 2009-09-22, 20:14:45 | URL: http://martinabock.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHA! satan va kul :D



PUBLICERAT: 2009-09-22, 22:40:09 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

haha satan ja! snacka om blåst brud ;)



PUBLICERAT: 2009-09-22, 23:10:47 | URL: http://martinabock.blogg.se/
Anonym

martina de där va fan elakt :P alla tror ju att ja e helt dum i huvet nu...


sv;

ja, det var ganska elakt va? förlåt! men jag trodde verkligen inte att du skulle gå på "exorcismmormor skämtet"



PUBLICERAT: 2009-09-23, 14:10:31 | URL: http://martinabock.blogg.se/
Anonym

men ja blev ju värsta carried away av den där skiten, inte så konstigt att ja tror på dig när du skriver me värsta inlevelsen! o känner ja dig så väl att ja vet vart din släkt e ifrpn!!?!!? neeeee de gör ja inte!!! FU :D tänker aldrig mer skriva på nätet me dig


sv;

värsta inlevelsen? nu får du ge dig! pinkar ärligt talat på mig av skratt här!



PUBLICERAT: 2009-09-23, 16:11:37 | URL: http://martinabock.blogg.se/
Anonym

man fattar väl inte att nån skämtar över msn, hade ja skrivit de till dig så hade du tillslut trott på de du me!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: