SKRIVET: 2009-09-23, kl 19:56:04 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

så mycket tid, så lite gjort

onsdag, 23 september 2009

 skriva arbetsprocess och skicka till katharina

  göra svenska läxan tills imorgon

  städa mitt rum

  skriva klart projektarbetsplanen tills imorgon

  boka biljetter till stockholm

idag har jag haft studiedag. redan igår bestämde jag mig för att verkligen utnyttja den här dagen. göra klart alla läxor, städa rummet osvosv. istället har jag spenderat tiden på sämsta möjliga sätt. -sova, äta, datorn och tv.

jag vet inte vad det är med mig när det gäller att planera, strukturera upp arbeten och verkligen ta ansvar. idag kan jag inte skylla på att det inte finns någon ork, för jag är inte trött. jag hade orkat, om jag bara hade velat. det kanske är så det är, att jag helt enkelt inte vill. jag ser ingen mening med saker och ting längre.. som att städa rummet, det kommer ju ändå bli stökigt inom en snar period? ååh, vad jag vill vara 14 igen

nää, det här med att prioritera tiden på ett effektivt sätt tillhör inte mina starka sidor. om ca tre månader är det flytt som gäller, hur fan ska jag klara mig då om jag inte ens kan städa rummet?

resten av kvällen ska iaf spenderas på bästa tänkbara, meningslösa sätt. -te, mackor och kanske en o annan patetisk kärleksfilm.. ska även ta tag i det här med stockholm. nu måste jag fan boka!!!!!!!!


Anonym

jag bara älskar dig! <3



PUBLICERAT: 2009-09-27, 17:45:46 | URL: http://dorisgronlund.blogg.se/
svar till doris;

du är underbar tjejen, underbar! <3



PUBLICERAT: 2009-09-27, 19:15:35 | URL: http://martinabock.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: