SKRIVET: 2009-09-16, kl 19:31:20 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

mellan sommar och höst

onsdag, 16 september 2009

segbloggarn

i måndags hade jag min första streetdance lektion, följt av orientering. jag fick mig därför två rejäla träningspass som igår belönades med världens träningsverk. jag kan fortfarande inte gå ordentligt, kul

tisdagskvällen (igår) var toppenbra! det blev en super mysig fika i skövde efter skolan, med världens bästa elin. jag tror bestämt vi satt på uteserveringen i två timmar och fick därmed ögonvittna solnedgången. det var sådär lagom kallt ute att det faktiskt räckte med varsin filt och några koppar kaffe för att vi inte skulle frysa. vilken kväll

klockan nio gick vi på bio, sommaren med göran. helt okej bra! jag trodde dock att den skulle vara bättre, roligare! jag kan nu konstatera att svenska folkets bedömningar är inget att lita på. (tex. män som hatar kvinnor -såg förresten att tvåan går på bio nu. lol)

idag var det också en såndär skön höstdag. tyvärr måste jag dock spendera den inomhus. har två dansläxor och en projektarbetsplan som ska skrivas. det lär ju ta ett tag

nu längtar jag till stockholm, till praktiken och till mina och elins framtidaplaner. gud vad allt kommer bli kul

äh, ikväll blir det iallafall massa plugg, dusch, ostmackor med vanilj te (som vanligt) och desperate housewives. godkväll! tinyy



btw, vem fick ett par satinleggings igår? vissar lite sådär malligt*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: