SKRIVET: 2009-09-20, kl 22:29:44 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

slut på det roliga

söndag, 20 september 2009

jag är öm i hela ryggen, mitt hår luktar fortfarande jordgubbsglidmedel och mina kläder, killparfym. (misstolka gärna) min helg har iaf varit toppenbra!

fredagsplanerna var ganska så få och oplanerade och jag spenderade därför eftermiddagstimmarna i sängen. framåt kvällningen åkte jag in till skara, till elin och sandra. i brist på annat bestämde vi oss för att mysa oss igenom hela fredagen. tända ljus, vin, godis och lugn musik blev en del av kvällen sysselsättning. det var en riktigt lyckad kväll!

 
(drar en gamal bild på mårs eftersom att mesen vägrar skicka bilder från helgen.)
 

i lördags åkte jag in till skövde för en kvällsfika på pims, favorit stället, med elin och andrea. som vanligt var det knökat med folk och det var nästan omöjligt att få tag på ett ledigt bord. men vi hade tur!

kvällen fortsattes hos amil vilket blev överraskande trevligt! god dryck, bra musik och grymt trevliga människor. runt ett tiden började dock festen dö ut och natten avslutades faktiskt med en heldel glidmedel och nakna överkroppar...... (massage)

söndagen har varit lugn iaf. tog ett långt och varmt bad alldeles nyss. kanske för långt.. fingrarna ser nu ut som russin, musklerna känns som gummi och det luktar nypon i hela huset. gött
nu ska jag sova, natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: