SKRIVET: 2009-09-12, kl 02:57:33 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

varnar nya bloggare!

fredag, 11 september 2009

jag är helt slut! jag ser suddigt och ögonen nästan svider, ändå kände jag mig tvungen att dra ett snabbinlägg innan sovdags. så, en varning till alla nya bloggare: bloggning är beroendeframkallande!

skolan gick ganska mycket åt helvete idag. försov mig o fick frånvaro, kom försent efter rasten och fick frånvaro, orkade inte jobba o fick skäll. åh vad jag vill hoppa av ibland

resten av dagen/kvällen har spenderats i ghettot. sandy, chico, jimmy, carro, pingu, fredrik och beijer blev lyckligtvis en del av kvällens sysselsättning vilket resulterade i - mat på vickan, idol, massa shan the man-tittande hos freddy, promenad och bilströg. en ganska så lugn fredagskväll med andra ord!

imorgon är det lördag och jag har stora planer inför kvällen. jag är både spänd och förväntansfull och hoppas innerligt på att kvällen går som planerat.

äh, nu ska jag sova. jag och sandy ska in till stan, tidigt, imorgon. shopping shopping shoppiiiing
tinyy




"läsarsiffrorna" börjar äntligen stiga. kul! fortsätt läs och roas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: