SKRIVET: 2009-09-11, kl 01:23:03 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

"nya darin?"

torsdag, 10 september 2009

klockan är 00.56 och jag borde egentligen sova. som vanligt ska jag upp super tidigt imorgon, för att sedan pina mig iväg till skolan. men imorgon är det ju fredag, världens bästa fredag (jag måste verkligen sluta säga sådär) och jag slutar tolv. skönt!

idag har vi provat studentmössor! vi börjar rätt tidigt känns det som. det är ju trots allt tio månader kvar. konstigt, tio månader och jag kan redan känna början på ett slut! -efter provning åkte jag till frissan. att jag numera faktiskt kan känna min hårbotten, utan att behöva gräva med spade, känns som en lättnad. resultatet blev en klar förbättring. tunt och rakt = lättskött! 

jag missade dagens avsnitt av idol och fick därför dra några reprisklipp på nätet. jag fick till min förvåning se att gahzi var med. gahzi, lidköpings gahzi. jävla hårding! han ska ha cred för att han ställde upp. sjukt modigt gjort, faktiskt! nästa år är det jag och julia som söker. det har vi tummat på

helgen? jo, den verkar lugn faktiskt. jag ska försöka ligga lågt med festerna har jag bestämt mig för. ekonomin tycks, av någon konstig anledning, minska ganska mycket nu det senaste. den 23 oktober blir det en resa med världens bästa elin och då hade ju lite pengar suttit fint. ska från och med nu spara vartenda öre jag får och verkligen hålla i cashen (lögn) sovdags, godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: