SKRIVET: 2009-09-07, kl 17:47:05 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

typ måndag

måndag, 7 septemer 2009

björn afzelius, vilken man! jag är helt tagen över hans makalösa röst.
hans låtar har nu gått på repeat hela dagen!

pratade med helene om mina avhoppningar, lektioner osv idag. jag hänger löst med mina poäng och vet inte hur jag ska kunna få ihop yttligare 150 poäng för att gå ut med ett slutbetyg. komvux känns inte riktigt som min grej, fast det gör väl inte högskolan heller - så det jämnar ju ut sig.

jag har äntligen fixat praktikplats iaf, i tid också. så, på MQ i lidköping kommer nu en snygg brasiljanare att vistas fr.om vecka 45-47, de ni!

ikväll ska jag plugga. historia och svenska prov på onsdag (äh nu ljög jag. jag vet ju själv att jag inte kommer orka plugga sen iaf) bra tina! kan lika gärna säga som det är. ikväll ska jag se på tv, lata mig och sitta vid datorn. ärlighet varar ju längst, eller?

jag känner mig grymt hängig idag. illamånde, seg i kroppen och aningen yr faktiskt. jag var inte den enda som kände för att spy upp spagetti&köttfärssåsen vi käka i skolan idag vill jag lova. svininfluensa? hoppas hoppas!


isabelle

vad bra, då kommer vi ses hela tiden när du praktiserar! :) <3


sv;

absolut! lär ju slagga hos dig hela tiden <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: