SKRIVET: 2009-09-06, kl 13:27:45 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

bakfylleångest

söndag, 6 september 2009

igår var festhumöret som vanligt på topp och det var, precis som i fredags, dags för party! jag och lite brudar smygstartade hemma hos sandra och begav oss sen ut till vättlösa för förfest. det verkade som att grabbarna var lika taggade som jag på fest, skönt! mr beijer, husets ägare och festfixare, såg till att vi hade det trevligt och att någon form av alkohol befann sig i glasen vid alla tider.

vid midnatt åkte vi allihop ner till bowlinghallen för ännu mer fest, förutom jag som drog iväg till skara. när jag var tillbaks var alla redan ute och jag antar att förväntningarna om ännu mer drag på hallen, var allt för höga för att kunna uppfyllas. vi bestämde oss därför för lite efterfest hos dj raimondo, som han själv kallar sig. jag tackade för mig vid tre tiden då jag kände av sömnbristen som mest.

idag mår jag pyton. har inte kunnat sova på hela natten då märkliga telefonsamtal, mardrömmar och annat var i vägen. så idag är det vila, och enbart vila som gäller. har dock några små ärenden i götene jag måste göra. om jag bara orkar ta mig upp ur sängen vill säga...... trevlig dag! tinyy



expecting some kind of goodbye.


Anna

dj raimondo alltså? najs!



PUBLICERAT: 2009-09-09, 22:37:58 | URL: http://annalena.blogg.se/
sv;

verkligen! haha, vi pratade om dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: