SKRIVET: 2009-05-28, kl 23:41:42 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

inget nytt

torsdag, 28 maj 2009

jag kollade jämt på OC när jag var mindre. man kan väl nästan säga
att jag var som besatt. min högsta önskan då var att jag skulle bli tillsammans
med benjamin mckenzie, killen som spelar ryan.. men med åren blev jag mognare
och klokare och insåg nog tillslut att min dröm inte skulle gå i uppfyllelse...

så, dagens sysselsättning har  inte varit så speciellt varierande.
sanningen är den att jag faktiskt inte är helt återställd efter min magsjuka.
tog därför en timme på örat efter skolan och fortsatte eftermiddagen/kvällen med
några OC-avsnitt. borde egentligen pluggat idag men, efter fyra timmars
grafarbete i skolan, var jag helt slut och läxor var det sista jag tänkte på.

imorgon är det fredag, det känns inte så. veckan har gått grymt fort. skönt de
men ska jag vara ärlig är jag inte sådär jättesugen på helg. visst är det skönt
att slippa skolan men.. jag har inga direkta planer för helgen och har egentligen
ingen lust att göra några heller. lite shopping, några bra filmer och lite god mat
räcker för mig. konstigt.. godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: