SKRIVET: 2009-05-05, kl 22:31:53 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

ge mig lite kenzahår

tisdag, 5 maj 2009

jag har universums tråkigaste och fulaste hår. jag är så grymt trött på mitt hår nu
jag vill också kunna färga sönder mitt hår så att det ser sådär pissgult ut när
det egentligen ska vara blont. jag vill också kunna färga det mörkbrunt o se hur
utväxten av min vanliga, mellanblonda, hårfärg börjar titta fram.
självklart skulle jag väl försöka undvika all utväxt osv. men att veta att jag
KUNDE göra det.. tja, då skulle det kännas lite bättre ^^

drog in på kenzas blogg förut, tjejen har ju hår som en gudinna
själv sitter man här, med mitt svarta korta hår som man inte klippt på evigheter
men som heller inte kan klippas eftersom att det aldrig växer ut. hårförlängning är
pest o pina och kostar ju en förmögenhet. jag tror heller inte jag skulle passa i blont
hår (lol) och kan därför inte färga det. självklart skulle jag kunna färga det kolsvart eftersom
att mitt hår inte riktigt är svart, men hur kul är det? visst kan jag dra till med några
mörkbruna/blonda slingor, men nee. naturligt är bäst, eller?

förövrigt, rullar allt på..
skolan är toppen, läxorna är toppen, helgerna är toppen
inga backstabbing bitches till kompisar, män står på rad
vädret är toppen och fickorna är fulla med cash
mm, allt är toppen.................................................




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: