SKRIVET: 2009-05-25, kl 20:49:03 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

lights will guide you home

måndag, 25 maj 2009

dagen har varit bra, nästan för bra. jag kan stolt berätta att jag
(ännu en gång) varit multiaktiv på idrotten. - vickis, 100 meter,
längdhopp o kula. jag lovar, jag gav allt
det börjar till och med kännas lite i låren nu.
älskar träningsvärk, då känns det som att man gjort något bra!

efter skolan åkte jag, mamma, elias och ludvig in till skövde
för lite shopping. desvärre hittade jag ingenting, förutom en grymt
söt bikini från cubus. man känner sig alltid sådär himla sommarfräsch
på beachen, med ny bikinioutfit. skönt!

där gick vi iaf, i commers o ute vid maxi i flera timmar. ändå hittade jag ingenting
ångesten började ta över och jag kände att behovet av att köpa något var större än
någonsin. sprang in på lindex med mammas rabattkuponger o köpte mig ett linne.
billigt, bra och onödigt köp! :)

nu, efter en efterlängtad chicken wrap på donken är jag nu inte
bara trött, utan också proppmätt! för att  underhålla mina ögon i några timmar
till tänkte jag dra på, ännu en, irene huss film. godkväll!

/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: