SKRIVET: 2009-05-30, kl 15:23:52 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

with you is where i rather be

fredag, 30 maj 2009

det snyggaste jag vet är silvriga armand. belocker eller utan, stenar eller inte
det spelar ingen roll. men det är så ruskigt snyggt o ha massa silvriga armand
och kanske svarta naglar till det.

- jag var i lidköping för lite shopping i förmiddags. köpte ett silvrigt armband (självklart)
jättesött med svarta, glittriga fjärilar och andra fina belocker.
så mycket mer köpte jag inte, lite smink o annat krimskrams bara.
nu sitter jag ute i solen o steker. nya bikinin är på, det är också brandy med låten long distance.
great song!

jag spenderade fredagskvällen hemma hos nathalie med henne o elin.
några glas vin, skratt o dans vad väl vad kvällen bestod av.
vi fick också besök av tre söta mariestadspojkar.
tack för en bra, rolig, kepig, jobbig, underbar o galen kväll :)

kvällen är än så länge oplanerad. lite grillning med familjen + tre
andra pojkar blir det iaf. hoppas faktiskt på en lung lördag...





Nathalie Selassie

galen kväll..



PUBLICERAT: 2009-06-10, 18:25:49 | URL: http://nathalieselassie.blogg.se/
Anonym

sv; helt crazy. men så jävla kul så jag dör!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: