SKRIVET: 2009-05-17, kl 20:20:14 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

throw it away, forget yesterday

söndag, 17 maj 2009

kullen sög, verkligen. åkte dit med ida och malott
dom fick det väl och suga en aning mindre, men
det sög fortfarande. 160 kr som bortblåst
bra bocken, bra!

jag mår illa, riktigt illa. det har jag gjort hela dagen
kände redan i eftermiddags när jag övningskörde hur jag
började svettas och det blev jobbigt o andas. fokusen var på
noll och jag tror jag börjar bli sjuk. fast, igår var det nog som värst
ingen mat på flera timmar, illamående och riktigt kallsvettades
ändå lyckades jag ta mig till götene för att spendera lördagkvällen där.
bra helg förövrigt.

nu sitter jag och lyssnar på boys like girls, of course, och försöker
bestäma mig om jag ska till skolan imorgon. känns grymt ovärt
har två lektioner och slutar halv elva. tja.. blir inte min mage bättre
får jag nog räkna med sängen imorgon.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: