SKRIVET: 2009-05-14, kl 21:03:00 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

kunde inte hålla mig borta

torsdag, 14 maj 2009

puuh! nu har jag äntligen fått i mig lite käk. har inte ätit någonting
sen i morses. jag kan lova att humöret inte var på topp ikväll.
men nu har jag fått energin tillbaks, skönt

efter skolan drog jag med kusinen till lidköping för lite shopping.
det var ett tag sen jag shoppade, så jag kände att det var dags. 
jag har faktiskt lyckats hålla i pengarna den senaste tiden.
- jag vet, vad händer med mig egentligen? hrmpf. men.. nu är dom iaf slut

jag hittade en foundation och en ny mascara, som faktiskt var anledningen
till att jag åkte till stan idag. skönt med lite nytt o fräscht make-up
jag hittade även ett par sjukt snygga skor. jag köpte dom, utan att ens blinka!
(varning, min high tech mobil är inte den bästa, men ni får bita ihop!)





hittade även en grymt söt, liten klänning på MQ. snacka om kärlek vid
första ögonkastet och hade det inte varit för storleken hade den nu varit min!
det gjorde verkligen ont o behöva hänga tillbaka den. men sån tur är får dom
in min storlek imorgon. gissa vem som kommer vara först på plats för att köpa den?



nu blir det film och sen, sängen! godnatt, puss


johanna

vilkn mysig blogg du har :)

riktigt snygga skor du köpte också!


svar till johanna;

johanna min vän! tacktack :)

om jag inte minns fel har du väl också blogg?

du får skicka länken så jag kan hålla mig uppdaterad :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: