SKRIVET: 2009-05-13, kl 17:05:02 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

"jag har inte styrka nog att vara ifrån dig"

onsdag, 13 maj 2009

häromdan tipsade elin och sandra mig om filmen twilight. båda tyckte den var
grymt bra och absolut en film man borde se.
"jamen, den handlar typ om en vampyr som blir kär i en människa"
oj, ehm.. den låter ju bra, var min första tanke. men eftersom att jag inte hade
något bättre för mig laddade jag ner den.

såg precis klart på den nu och jag måste säga att den var bättre en förväntat.
den var lite mystisk, men på ett bra sätt. och mycket kärlek..
min mage kunde inte sluta pirra då dom efterlängtade kyss-scenerna äntligen kom.
jaa, det var nästan som att man blev kär på nytt! 3 av 5 toasters, good job




äh, nu ska jag duscha
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: