SKRIVET: 2009-05-23, kl 11:05:47 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

vått eller tort

lördag, 23 maj 2009

från torrbloggare till.. våtbloggare? äh
jag vet inte vad jag ska kalla det. men jag har iaf blivit lite flitigare
när det gäller bloggning. skönt! jag har lust att blogga sönder idag.
jag har tyvärr inte så mycket och skriva om, -tom men ändå full av ord
är väl ett citat som passar ganska så bra idag antar jag.

är uppe med tuppen idag. malott lyckades väcka mig när hon skulle iväg till stan.
"får jag sätta på kvarteret skatan?, det är kallt här inne, nu går jag martina, hejdå"
jag kunde därför inte somna om och gick ist ut och satte mig i solen med en kopp kaffe.
(gud, vad vuxen jag låter) ser iaf ut o bli fint väder idag.. men, det ändras väl snart

nu sitter jag och lyssnar på the fray - you found me som har spelats på repeat
i några dagars tid. grymt bra låt!
jag funderar på att hoppa in i duschen, eller äta frukost, eller gå o lägga mig igen
men orken, hungern och tröttheten finns inte riktigt där än
jag antar att jag kommer spendera de första lördagstimmarna här, i sängen
ikväll är det iaf tjejerna som gäller, som vanligt

btw, kan nu glatt meddela att mq klänningen är så gott som min. lycklig*



isabelle

får ses snart :)


svart till bella;

mer än gärna! hör av dig vettja. (F)


Louise

blä för bananen :D

& jag visste inte att du hade blogg, så ska läsa ihjäl mig nu när jag ändå inte har något för mig ;)



PUBLICERAT: 2009-05-24, 21:14:30 | URL: http://larssonlouise.blogg.se/
svart till louise;

ja verkligen! haha, det tycker jag du gör rätt i raring! <3


johanna

låten är sjukt bra! :)



PUBLICERAT: 2009-05-27, 18:04:40 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
johanna

svar: kan inte sluta lyssna på den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: