SKRIVET: 2009-05-12, kl 20:44:11 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i väntan på hemmafruarna

tisdag, 12 maj 2009

.. med humöret på topp är det äntligen dags för lite bloggning!
den mesta tiden har idag gått ut på att steka i solen. chill&stek för hela
slanten. (börjar låta som philip) blev äntligen klart med skyltningen idag också.
jag kunde därför sega mig igenom den sista halvtimmen av expolektionen vilket var gött.
bild och formen orkar jag inte ens nämna. -resten av dagen har varit kjempe greit, som
norrmännen säger. kom hem klockan fem, efter en lång skoldag följt av några kvartar hos
tjejen i gula huset.

jag borde plugga. massor egentligen, men som vanligt har jag ingen ork.
jag borde duscha också, kanske städa lite med, äta något vore ju inte heller fel.
helvete, jag hinner ju inte med ett skit längre. nu börjar desperate om tjugo minuter
så något plugg lär jag väl inte orka med efter hemmafruarna heller.
berit kommer inte bli glad på mig imorgon....... hatar foto

på fredag är det kullenfestivalen. ida ska dit, malott ska dit, vani ska dit, elin ska förmodligen
också dit. ska alla dit? själv har jag inte bestämt mig. har hört att det kommer suga rätt hårt i år.
kadawatha ska ju tydligen inte spela längre heller. kul, det var ju det man såg fram emot
har ju aldrig hört killen live heller. äh vi får väl se hur det blir.. duschen väntar! gokväll




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: