SKRIVET: 2009-05-18, kl 20:29:02 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

bad-martina-day

måndag, 18 maj 2009

idag är det en såndär bad-hair-day dag, förutom att hela jag ser riktigt bad ut idag.
magen är fortfarande inte helt återställd men jag bestämde mig ändå för att gå till skolan.
så jag gick dit, med inställningen "jag kommer spy upp mina inälvor innan skoldagen är slut"
men det gjorde jag inte. jag hade väl turen med mig idag.. eller något
på idrotten var det box. som vanligt var det ungefär 8 av 27 personer som  var med.
jag blev faktiskt förvånad över att jag var en av dom. känner redan hur stolthet och muskler
börjar bildas. måste biffa till mina armar. dom ser ut som tunna kycklingben medans resten
av min kropp består, enbart, av fett

jag slutar ruskigt tidigt på måndagar vilket är behövligt. en mjukstart efter en lång
och tröttsam helg är inte helt fel. -kom hem, lagade lite mat och sov.
sen bar det av till tunborg en snabbis. skulle övningsköra hem över kullen
jag har nog aldrig varit så chockerande dålig, ofokuserad och irriterad på körningen som idag.
det gick med andra ord, riktigt bad. inte nog med mitt dåliga humör, var jag säkert bara
några decimetrar från att köra in i affens bil. jacob och ida måste ha skrattat
man såg verkligen hur pappas ansikte bleknade efter min härliga vejning,
nära döden upplevelse? kanske. ska iaf lägga ner körningen ett tag och fokusera på annat

det värsta med måndagar är att man vet att helgen är så långt borta.
helg. jag vill ha helg, jämt, hela tiden- föralltid. men, man kan inte få allt. eller?
skönt att vi har lång helg nu iaf. ledig torsdag, fredag, lördag och söndag
oj, det blev mycket skrivit idag. i've got alot on my mind i guess. godnatt!



eric

gillar ju dina armar (:


Anonym

jag gillar din rumpa


e

jo den går inte av för hackor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: