SKRIVET: 2009-03-17, kl 22:52:49 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

och plötsligt så står man bara där

tisdag, 17 mars 2009

efter en härlig kväll i lidköping med flera timmars
låtskrivande och gitarrspel är jag nu lagom trött och känner
att sömnen är behövlig. riktigt behövlig
imorgon ska jag skippa sovmorgonen för att åka till skolan
och jobba. hur duktig får man vara egentligen?


tänk, jag har bara gått två dagar i skolan och är redan sugen
på helg, eller lov... eller något annat
det är sjukt vad skolan tröttar ut mig. skönt att vårvädret börjar
komma iallafall. det får mig att vilja kämpa!
lite vilja och motivation är precis vad jag behöver nu, skönt

det känns inte som att jag har något vettigt o skriva i min blogg längre
bara ovärda saker. "skönt att vårvädret börjar  komma" ah jo tjena
som om ingen redan fattat det? det kanske är dags att ta en paus från
bloggningen tills jag faktiskt har något vettigt o skriva om, jasåfårdetbli
tja, tack o hej på ett tag då kära fans - see you when the time is right


 


sanja

tjena snygging!

hade ingen aning om att du hade blogg, kul! :D



PUBLICERAT: 2009-03-18, 22:40:19 | URL: http://sanylicious.blogg.se/
bellson

men ungjävel, skriv! låten blev ju bra, eller hur? :) <3


Anonym

snygga ben måste ja ju tillägga! ;)


thörn

snygga ben måste ja ju tillägga! ;)


bocken

svar till thörn; OM!



PUBLICERAT: 2009-04-02, 23:21:04 | URL: http://martinabock.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: