SKRIVET: 2009-03-09, kl 00:18:31 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

nattblogg

söndag, 8 mars 2009

det bästa med söndagar är att jag jämt känner mig så bra
så lycklig, glad och avslappnad på något sätt. jag får äntligen
lite tid för mig själv, vilket är oerhört behövligt efter en hektisk
skolvecka och en fartfylld helg.

söndagseftermiddagen spenderades iallafall i ldkp hos
världens bästa isabelle. jag kan inte komma på senaste
gången vi faktiskt hittade på något. dagen var iaf mycket efter-
längtad och saknad. tack för en galet bra kväll boll

jag städade mitt rum efter jag kommit hem från bella.
städade, duschade och åt mat. resten av kvällen har spenderats
framför tvn. beck och grabben i graven bredvid.
jag har precis stoppat i mig smärtstillande för nacken och hoppas
innerligt på en god natts sömn. behövligt! imorgon är det skola igen
längtar......... godnatt




Anonym

Det var jätte kul att du kom hit :)

Kul och träffa dig, eftersom det var så längesen. <3


bocken

jag har verkligen saknat dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: