SKRIVET: 2009-03-03, kl 00:04:31 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

en vän med en bil

måndag, 2 mars 2009

idag har jag och ida varit i den mysiga staden, lidköping,
för lite shopping. några inköp blev det faktiskt, även
om vi önskat att det blev mer. men, glada är vi ändå.
jag kan nu också glatt meddela att way farersarna är så gott
som mina! bra grejer de

förutom all shopping har jag och ida pluggat.
det gick väl ungefär som förväntat.. inget gjort -
men vad gör man om 2 ½ men går på tvn?
idrottsprovet är om två dagar och jag har knappt öppnat boken.
lyckade människa!

förövrigt så har helgen varit great, som vanligt
fredagen spenderades i skövde med världens bästa.
och på lördagen drog jag och ida iväg till patrik i kvänum
för att umgås lite med han och dom andra kvänumsborna.
mycket trevlig o efterlängtad kväll. -bb

godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: