SKRIVET: 2009-03-12, kl 00:17:37 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

hold on to your dreams

onsdag, 12 mars 2009

idag är det onsdag, den onödigaste dagen på veckan
enligt mig iallafall. fast jag måste nästan säga att den här
onsdagen inte var ett dugg onödig.

när jag kom hem från skolan sov jag, som vanligt. det finns inget
som går upp mot en timme på örat.
vid sex tog jag en buss till ldkp för att spenderade onsdagsaftonen 
med isabelle, gabriel och PA. det blev en lugn kväll med gitarr, sång och 
självklart lite öl på det. träffade även min älskade lilla christopher som
jag inte träffat på ett bra tag. det var kul. tack för en mycket trevlig kväll!

jag ligger nu och funderar på ungefär allt mellan himmel och jord.
det har hänt så mycket det senaste att jag faktiskt inte hunnit med
o tänka, fundera, grubbla eller känna efter. men på ett sätt känns det bra
känns bra att slippa gå runt med blandade känslor och massa ångest
man inte vet hur man ska hantera. -som big brother micke sa "det är onödigt
att slösa tid på saker man inte kan påverka", och fan vad han har rätt
godnatt



hund och christopher


Anonym

alltid kul och träffa dig, gumman. :) <3


bocken

massa puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: