SKRIVET: 2009-03-07, kl 12:45:07 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

jag lär mig av det jag ser

lördag, 7 mars 2009

det känns hårt att man faktiskt måste inse att allt har ett slut.
vänskap, livet, kärlek, skolan.. ja, allt faktiskt.
att vara ärlig mot sig själv måste vara det svåraste som finns.
man blundar ju för sånt man inte vill se. men ibland måste man
öppna ögonen och faktiskt förstå att livet inte alltid är som en dans
på rosor. man måste ta till sig och lära sig av misstagen, inte bara
sina egna utan även andras.

känns rätt patetiskt och sitta o blogga om hur svårt
livet är på en lördagsmorgon samtidigt som man lyssnar på
darin varvat me timberlake. fjortisarnas favoriter typ

jävla lördag.. jag är trött, törstig, irriterad, sugen, glad, ledsen och
det där suget efter öl och ciggaretter är nu större än någonsin.
ser fram emot kvällen.. jag måste få med ida, om jag så ska släpa
med henne till kvänum. för, jag är fan redo att gå lös



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: