SKRIVET: 2009-03-12, kl 20:41:22 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

bad-hair-day

torsdag, 13 mars 2009

idag hade jag verkligen användning för min bad hair day-mössa.
snösnösnö. våren och sommaren känns nu längre bort än
någonsin.

jag och julia satt på 3B hela eftermiddagen
åt våra grillade kyckling toast, drack våra chokladdrinkar och
tittade ut, på den där vita äckliga nederbörden som inte ville sluta
falla från himlen. -förutom snöovädret har jag har haft en jättebra dag
är grymt glad över att äntligen fått umgås lite med julia, min älskade julia.

ett snabb besök hos bellson innan jag tog bussen till källby blev det
såklart. klockan är nu inte mer än halv nio och jag känner mig redan
döttstrött. idag har jag inte sovit någonting på dagen, så
förhoppningsvis kan jag sova inatt.
nu vill jag ha helg, som fan



sanja

åh Julia är verkligen underbar!<3 :)



btw, har jag gjort en south park snubbe på dig också.. har ju inte sett dig på hur länge som helst.. :( men gjorde mitt bästa iaf (a)



PUBLICERAT: 2009-03-18, 23:16:48 | URL: http://sanylicious.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: