SKRIVET: 2009-06-11, kl 16:54:46 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

vem är det mest synd om tycker du?

torsdag, 11 juni 2009

en utav mina stora fobier, förutom spindlar, att gå på golvet utan sockar,
att få lockigt hår när du regnar, fyllegubbar osv, är att gå igenom en såndär
larmgrej i affärerna. efter en liten incident med elias (för ungefär 10 år sen)
inne på expert, har jag haft extremt svårt för att gå ut genom en affär utan att
vara rädd för att larmet ska gå igång. jag vet inte varför, grymt töntigt är det iaf.
fobin försvann dock för några år sen, tills idag.

men det var inte så farligt, jag och malott skrattade mest.. tills det hände en
gång till, och en gång till? helt sjukt! tre gånger, i tre olika affärer, på en och
samma dag.
- eftersom att jag därefter inte vågade gå in i fler affärer åkte vi hem. jag tänker
aldrig mer shoppa! tur att jag hann med o köpa något kul iaf, och skor får
man ju aldrig för mycket av.





förövrigt är det olins ikväll. är inte så sugen egentligen, men malott vill ju gå
och det är ju trots allt sista kvällen innan skolavslutningen. vore kul o hitta på något.
eller röja sönder stället helt enkelt. äh, vi får se vart kvällen tar vägen. bye!
 


Anonym

sjukt snygga skor!



PUBLICERAT: 2009-06-11, 21:29:16 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
eric

haha tänkte precis "jag skriver: sjukt snygga skor" men ngn annan hann ju tydligen före, men sjukt snygga iaf ;)


hännie o peric

sv; thanks you guys!


A.S.

hahaha vad kul att både du och evelinam k. sätter på samma FULA kille.. hahahahahah


A.S

sv: haha, jo lite kul är det faktiskt. fast ful är han knappast!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: