SKRIVET: 2009-06-10, kl 22:10:11 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

vem behöver städa?

onsdag, 10 juni 2009

det värsta med att städa är att när man för engångskull känner att man är
villig att bidra till att försöka göra det lite snyggt hemma, så tar det tio minuter
för resten av familjen att stöka till det igen. därför gjorde jag bra ett litet halvhjärtat
försök med städningen igår. inget tvätta golv osv, utan bara lite rensning på gamla
skolpapper/material, kläder o annat skit som låg o skräpa.

efter att ha slitit hela förmiddagen (på min lediga dag) bestämde jag mig för
att åka in till stan. att frivilligt få mig att städa är inte det lättaste, så jag
unnade mig  själv ett par nya skor som tack för hårt arbete. coola va?



Anonym

får inte du sjukt ont i fötterna av dom? det får sköen jag ;p



PUBLICERAT: 2009-06-11, 21:30:13 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
johanna

sv; har faktiskt aldrig gått i dom mer än upp och ner för trappan hemma ;) men du, vill man va fin så.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: