SKRIVET: 2009-06-06, kl 17:08:20 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

spontanitet, all over

lördag, 6 juni 2009

gårdagen var så grymt bra. jag spenderade de första kvällstimmarna med
familjen mårs där det bjöds på lite vin och spel, "gissa låten". jag vann!
vi tog  senare en buss vidare till skövde där george inväntade oss i sin lägenhet
och det var där resten av kvällen spenderades, typ
träffade även edvin, som jag inte träffat sen i februari, som var i stan för att bjuda på ett
åk. det blev en lång och fartfylld fredagkväll. shottar, shakira o elin did it all

josef hämtade oss vid tre och jag kom nog inte i säng förens halv fem, om inte senare.
vaknade för bara några timmar sen och är fortfarande dötts trött.
ikväll är det, fest, cruising o andra trevliga lördags aktiviter. har inte lust för något egentligen..
men vad har jag sagt om att slösa bort den dyrbara helgen? - det går inte!
jag får därför se vart det bär av ikväll.

jag är glad idag! pussohej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: