SKRIVET: 2009-06-07, kl 23:47:01 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

positiva tina

söndag, 7 juni 2009

tänkte dra en snabb uppdatering innan läggdags.
eller ja, läggdags? jag är inte ens trött. eller så är jag väl så
trött att jag tror att jag är pigg. (det lät inte rätt någonstans)
jag är grymt hungrig iallafall. en kebabtallrik hade inte suttit fel

imorgon har jag en lektion. idrott - bowling och sen pizza med klassen.
ovärt? en aning kanske. men det är ju bland det sista vi gör tillsammans
innan sommarlovet, så det är väl lika bra att bjuda lite på sig själv.
har dessutom två inlämningsuppgifter i foto och ett kompleteringsarbete
som jag måste göra klart tills på tisdag. så jag är tvungen att gå iaf.. sug

skolavslutning. det måste vara bland det tråkigaste som finns.
att behöva gå upp tidigt för att sen sitta i en kyrka i en timma känns grymt ovärt.
ja, hela den där skolavslutningsgrejen känns väl aningen överskattat?
snacka om slöseri med tid. jag ska iaf hoppa kyrkan, hård som jag är

äh, nu blir det lite kvällsmat.. eller i mitt fall, nattmat, film och sen sova.



drar även en sööööööööt bild som ett trevligt avslut på kvällen/bloggningen
lol



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: