SKRIVET: 2009-06-28, kl 21:56:28 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

she pulled the trigger

söndag, 27 juni 2009

dom senaste dagarna har varit super stressiga/jobbiga/roliga/tråkiga/underbara och helt fantastiska.
har därför inte haft varken tid eller ork till att blogga. jag fick i torsdags ett erbjudande att jobba som dags/nattvakt på torget i götene där uppträdande o annat skulle hållas till under helgen.
eftersom att pengarbrist är ett av mina största problem, tackade jag genast ja och har nu spenderat
tre långa dagar som nätter på torget i götene. grymt långtråkigt och ibland alldeles bedrövligt, men också väldigt mysigt och roligt. arbetstiderna var dom värsta någonsin, då tider som 01.00-06.00 och 03.00-09.00 stod på schemat.
sån tur är fick man alltid något trevligt nattbesök och kunde fylla ut tiden med lite kortspel, öl och annat.

jag har nu inte sovit hemma på säkert en vecka och precis som pengarbrist lider jag också av sömnbrist.
nu är det iaf slut på jobbandet, men det verkar dock inte som att det kommer göra någon skillnad på mina
sömnproblem. imorgon ska jag upp tidigt. jag lämnar nu äntligen källby, götene, skara och ja, hela västra
götaland. ska bli så grymt underbart att få komma bort ett par dagar/veckor.

förövrigt känns det som att bloggningen börjar dö ut lite, precis som allt annat gör just nu
jag tar därför tillfället i akt o drar härifrån. 30 mil bort. undra om jag kan komma längre?
vi hörs...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: