SKRIVET: 2009-06-14, kl 22:44:30 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

it's just the beginning

söndag, 14 juni 2009



mormor och morfar. momo och moffe. mammas föräldrar. mina morföräldrar
varje gång dom kommer på besök blir det jämt samma sak..
"hur går det i skolan, går du i trean nu, sommarlov är väl onödigt?"
och svaren tycks alltid bli dom samma.. "det går väl bra, nej jag går i tvåan
 fortfarande, onödigt? - verkligen inte" tjatiga som få, men underbara ändå!
efter lite förmiddagskaffe o jordgubbstårta med dom gamla åkte jag in till
götene för att träffa emma en stund. vi åkte hem till jessica där det bjöds
på ännu mera jordgubbar. jag åt upp alla!  -kom hem rätt nyss. trött som en..
jag vet inte vad. film o kvällsmacka är grymt frestande..

i fredags var det både skolavslutning o studenten. tråkigt med regn bara!
jag och tjejerna firade skolans avslut med lite god dryck o härlig musik
hemma hos carro och därefter bar det utåt, mot olins (för alla utom mig)
det blev ett oväntat slut på kvällen, men ändå bra, på något knepigt vänster.

igår fyllde både rebecca o linus år och det firades med champange, cigarrer
och mycket trevliga människor. jag kan inte undgå att sakna mitt gamla gäng!
kvällen slutade precis som i fredags, väldigt oväntat, men great.


  


ps.
lägg ner töntkommentarer, tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: