SKRIVET: 2009-06-04, kl 23:23:16 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

gör varje dag till ett äventyr

torsdag, 4 maj 2009



jag och ida fick en såkallad adrenalinkick idag. förstår inte hur eller varför,
men vi blev grymt sugna på att bada. i regn o blåst trampade vi ner till sjön
där det iskalla vattnet väntade. ja, iskallt var bara förnamnet
ibland är spontanitet inte alltid en bra egenskap. mina tår var som isbitar när vi
kom upp. en kopp te satt därför inte helt fel efter doppet!

lite senare åkte vi hem till ida där grillade kotletter och färskpotatis stod på bordet.
härlig dag för både grillning och bad, eller inte..
kände redan på bussen hur halsen började svida o näsan rinna. har länge
känt att en förkyldning kan vara på gång, men nu är den verkligen på gång.
jag antar att det där badet inte gjorde saken bättre.

förutom en påbörjad förkyldningen är allt bra. tror jag
skolan har tagit slut på alla krafter jag har. men nu har jag bara lite
kompletteringsarbete, sen är jag så gott som klar. skönt att det är
fredag imorgon.. fredag, världens bästa fredag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: