SKRIVET: 2009-07-13, kl 01:07:11 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

kalla mig marley, bob marley

söndag, 12 juli 2009

kände mig sådär ensam, uttråkad o rastlös idag. ja, en lugn hemmakväll lockade inte alls
därför begav jag mig hem till jimmys crib o bestämde mig för att spendera kvällen där ist. bra val!

kvällen, som jag trodde skulle bli som alla andra kvällar (långtråkiga och ganska så rötna) visade sig bli allt annat än långtråkig, då jag och rebecca befann oss på golvet gråtandes av skratt. -för mycket av det goda som man säger ^^ jag kände mig extra generös idag, så som tack för en trevlig kväll bjöd jag dom båda på varsin korv på rasta. gull-tina

ligger i sängen nu, lyssnar på mr. big och hoppas innerligt på en god natts sömn. imorgon är det ny vecka, jag hatar nya veckor, men jag tror faktiskt att den här kommer bli bra. det känns så
äh, nu är det sovtime. godnatt!


eric

vi ses snart väl? <3


sv;

är bara ett sms/tlfnsamtal ifrån duvet...


Anonym

inga pengar på mob men jag ringer imorn! pussa


Anonym

ok



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: