SKRIVET: 2009-07-15, kl 20:21:07 | PUBLICERAT I: mer än bara toner

we the kings - skyway avenue



helt sjukt vad mycket bättre man kan må av musik, rätt musik. jag går ikväll från gråtandes till skrattandes med hjälp av wtk och det känns bra, oerhört bra! we the kings är ett band jag upptäckt  för bara några månader sen. blev kär direkt. deras låt check yes juliet, som faktiskt var den första jag hörde med dom, spelades på repeat i veckor.

det är som jag länge har sagt, punkrock är det enda rätta. jag känner mig så grymt levande när jag hör band som sum41, zebrahead, blink, mest, american rejects, yellowcard, millencolin, boys like girls, quietdrive o allihop. en såndär härlig känsla av hopp sprider sig i kroppen, och då kan man bara inte sluta le, då kan man inte vara annat än lycklig


Anonym

sv: så snart som möjligt!

nästa vecka? :)

<3



PUBLICERAT: 2009-07-16, 00:34:07 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

perfekt! :) saknar dig duvet..


johanna

jag saknar dig med!!

åker dock till kusten på tisdag, kan du på måndag? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: