SKRIVET: 2009-07-30, kl 03:08:13 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i'll follow you until you love me

onsdag, 29 juli 2009

idag är jag trött. faktum är att det var längesen jag var såhär trött. jag har haft fullt upp hela veckan då festandet har hållt igång från natt till dag. jag har haft kul, men kanske för kul - och synden straffar sig själv sägs det ju, och det märkte jag imorses. idag hade jag lovat mormor att komma förbi och hjälpa henne med lite saker i hushållet. morgontrött som jag var, fick jag pina mig upp ur sängen för att senare kila ner till götene.
jag behövde dock inte göra så mycket, lite dammning och sen var det klart. som belöning fick jag 500 kr. "här har du tina. jag hörde vad som hände med plånboken, så nu klarar du dig ett litet tag iaf." gud vad jag gillar henne, min mormor

när jag kom hem kilade jag iväg till johan en sväng. dålig idé! både johan och emma hade blivit gör förkylda och dennis var supertrött, och tyvärr smittade det av sig och vi blev sysslolösa/deppiga i timmar. tillslut bestämde vi oss iaf för en mysig hemmakväll. vi kokade te, tände ljus, hackade lite grönsaker, gjorde dipp och satte oss på altanen och njöt av att göra, ingenting
jag gick hem efter paradise hotel. så, det blev ett ganska så bra avslut på dagen ändå.

imorgon ska jag träffa johanna, min söta johanna. det ska bli riktigt kul att träffa henne igen!
och på fredag är det elin som gäller. jag längtar redan! nu blir det världens bästa film och sen sängen
puss och godnatt

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: