SKRIVET: 2009-07-22, kl 00:16:27 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

mediabrudarna

tisdag, 21 juli 2009

idag träffade jag carro för första gången sen skolavslutningen. blev superglad när hon, precis som jag, hade fått en inbjudan om en fika med brudarna. jag mötte upp carro i skara och sen åkte vi vidare för att möta upp resten av gänget. carro fick körkort för ett tag sen och körde därför till skövde. jag var nog mer nervös än vad hon var, men det gick galant!
det blev en snabbfika på pims följt av lite strög i staden med tjejorna innan jag återvände till g-town och sedan hem.
har haft en toppenkväll. tack tjejer

har äntligen börjat vända tillbaks på dygnet nu förresten. ställer till och med klockan på morgonen så jag inte ska sova bort hela dagen och inte kunna somna på natten sen. klockan två går jag upp, prick, och det har verkligen funkat!
mår mycket bättre rent psykiskt också faktiskt. guldstjärna till mig

imorgon blir det bio med en vän. fan, måste börja tänka på ekonomin nu. hundralapparna ryker ju fortare än blixten. fast, man lever ju faktiskt bara en gång! -nu blir det wallander, godnatt



man skulle kunna tro att ni är tre år. herregud, ni passar verkligen ihop



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: