SKRIVET: 2009-07-07, kl 19:45:27 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

me, myself and i

tisdag, 7 juli 2009

panikångesten börjar sakta men säkert mingla sig fram och jag börjar bli mer o mer orolig för
mitt sovande. jag har totalvänt på dyngnen igen o gick inte o la mig förens klockan 8 i morses
och sov till halv 6. vad är det som händer?
jag vet inte vad jag ska göra åt min rastlöshet. "men martina, va med dina kompisar!"
låter jag patetisk om jag säger, vilka kompisar? men det känns bara som att alla är upptagna med sitt.
eftersom att jag förmodligen är den enda utan jobb blir rastlösheten allt större.

är så grymt trött på mig själv o mina dåliga vanor. kände att det var dags att ta tag i mig själv lite.
har nu därför planerat veckans aktiviteter med måtta.
simon, emma, göteborg med julia och att träffa malott är nu inbokade dom närmsta dagarna och det känns bra. kanske får jag ett slut på denna tunga process. -har dock varit uppe i varv sen jag vet inte när..
kanske var dags för några tråkiga hemmadagar.

för att bli så trött som möjligt, för att sedan komma i säng i tid, har jag även planerat dagens/kvällens
aktiviteter. det var längesen jag hade en såndär martinadag. då jag kunde plocka fram en bra film,
måla naglarna (älska), äta lite jordgubbar, lyssna på pink o vara för mig själv.
egentligen hatar jag att vara ensam, men ibland är det behövligt.






kan inte allt bara bli bra snart....


Isabelle

vad har hänt? <3


sv;

oj, wow, massor! hör av dig snart....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: