SKRIVET: 2009-07-26, kl 13:42:37 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

"kom då, slyna"

söndag, 26 juli 2009

sitter här med gårdagens smink, mitt hår luktar fortfarande cross och min hals är lika torr som ett knäckebröd. men jag är dock ovanligt pigg o alert idag, ändå har jag inte sovit sådär överdrivet länge. sum41 är maxade i högtalarna och, jag vet inte, jag gillar dagen bara

helgen har också varit bra. i fredags var det fest, lite överallt faktiskt, då min favorit tjej kom o hälsade på. vi hade toppenkul som vanligt, även fast kvällen endast bestod av sega förfester. lol
i lördags blev det ännu mer fest, och en snabbtur till lidköping för att träffa jacob, och pajala - som förresten fyllde 18 igår. söndagen ser väldigt lugn ut. och det är skönt. övningsköra, lite mat på köket o dega hemma hos linus antar jag.
förresten gör min töjning svinoooont.



cause it's too late, there's no escape. we might as well face it.
baby, we are stuck with each other




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: