SKRIVET: 2009-07-12, kl 03:27:01 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

otur i spel...

lördag, 11 juni 2009

kvällen har varit så bra. ja, så himla bra! jag spenderade lördagstimmarna med elin, min efterlängtade elin
vi påbörjade kvällen i överbo, varnhem, med fyra trevliga pojkar. grillen var redan tänd, så det var iprincip bara att hugga i när vi kom fram. själv hade jag ju inte ätit på hela dagen, så den där flintasteken satt verkligen där den skulle. efter middagen var det dags, dags för kvällens pokerturnering. nu i efter hand känns det riktigt skönt att vi inte spelade om pengar! elin, med nybörjarflytet, blev dock ganska så besviken när hon vann och ångrade därför att vi valde att lägga cashen åt sidan.

lite senare blev det en tripp ner till andreas där alla joinade soffan för lite filmtittande. onskan gick på tvn
rätt sjukt att jag och jacob pratade om just den filmen igår. kom inte riktigt ihåg den, men har ett svagt minne av att den var ganska så bra. och det var den, kanske till och med bättre än vad jag kom ihåg.
efter tolvslaget blev alla ganska så trötta, nästan övertrötta, så jag o elin tog halv två bussen hem

en kort sumering på kvällen = riktigt trevlig, men framförallt behövlig.
alla problem var som bortblåsta, skitsnack var inget o tänka på och dålig stämmning existerade inte. endast trevligt sällskap, god mat, skön musik o leenden på allas läppar fick vistas under kvällen (vilket förövrigt inte alls var svårt att få fram) åh vad jag behöver fler sådana här kvällar! 
äh, nu blir det film. jaa.. tills sömnen tar över. godnatt!


 


Jacob

deja vu!? :)


sv;

läskigt ju :o

pirates imorgon?


Elin Mårs

Haha , vadå nu börjar tur? ;). Jag var sjukt grym och det var bara skicklighet!.

Måste även tillägga att kvällen var sjukt kul.Måstes verkligen göras om snart igen. <3


sv;

skicklighet? dröm vidare tjejen! haha :)

.. jag har alltid kul med dig elin mårs och ja, det måste vi absolut göra om.

vi pratade ju om pokerkväll med töserna. det vore grymt skoj ju! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: