SKRIVET: 2009-07-28, kl 15:08:30 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i mina ögon är du populärast

tisdag, 28 juli 2009

sitter här och håller tummarna för att solen inte ska försvinna.
jag kan verkligen behöva lite sol idag, lite värme

linus har nu varit ensam hemma i snart två veckor och folk har börjat gå in och ut som dom vill. även jag!
jag är nog mer hos linus än hemma tror jag. men jag gillar att vara där, jag känner mig så.. hemma

efter helgens fester gick det knappt o gå på terrassen. ölburkar, fimpar, tidningar, kläder och massa annat hade täckt golvet och man såg knappt den gröna heltäckningsmattan. jag och emma bestämde oss därför för att städa. (eftersom linus inte orkar göra det själv). snacka om skillnad! och så har dom senaste dagarna sett ut. städ, matlagning och mys hos linus! bra dagar

ikväll blir det grillning och dryck hos johan med allihopa. det blir nog kul, om vädret kan hålla i sig vill säga.
nu blir det dusch, käk o fix. bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: