SKRIVET: 2009-07-13, kl 21:12:01 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

ensåndärhärligsommarkväll

måndag, 13 juli 2009

jag sitter vid elias dator nu. får han syn på mig får jag spö, så det får bli ett snabbt inlägg ikväll.
idag har jag secondhand-shoppat. ärligt talat finns det nog inget roligare. i mora gjorde jag säkert minst sju toppenfynd, som jag dock inte orkar rabbla upp, men för endast 60 kr. sen dess har jag längtat efter att mamma ska visa mig alla 2hand butiker häromkring. (dock inte lika bra som mora) i helgen blir det göteborg, där måste det ju finnas lite balla 2hand stores? 

det har varit en sån grymt skön kväll ikväll. till och med solen tittade fram förut. 
nu väntar jag på att killen med saaben (jacob) ska sluta jobba så vi kan hitta på något. är så sugen på att åka någonstans, är sugen på glass, är sugen på o ta ett kvällsdopp.. äh, vi får se vart kvällen tar vägen! 

nu får jag nog avbryta innan brorsan kommer. godkväll! 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: