SKRIVET: 2009-07-21, kl 01:29:20 | PUBLICERAT I: det bästa jag vet

njut så länge du kan

måndag, 20 juli 2009

jag har haft en sån himla bra dag idag! jag och min allra bästa vän, ida, har idag umgåtts- för första gången på hela sommaren vill jag då också pointera. kändes ganska så konstigt. vi hade mycket o prata om vill jag lova
det blev lite shopping på förmiddagen då både jag och ida hittade en del fynd, älskar rea

det var premiär på den nya harry potter filmen för någon vecka sen. och trogna fans som både jag och ida är, var vi ju tvungna att se den. jag älskar att gå på bio! stämmningen är så himla speciell på något sätt, så härlig. jag vet inte om det är lukten av nypoppade popcorn, störande småbarn i sätet bakom eller surroundljud i hela salen som får en att rysa, som gör det, men något är det.
- filmen var bra, dock inte skrytande bra, men bra. men inget slår dom första harryfilmerna.

när jag och ida kom hem till mig blev det lite mackor, te o ännu en film. två faktiskt.
lär bli en tredje för mig nu, wallander is the shit
nattinatti


favoritköpet. svart typ "plånbok" med nitar, gina

            
ballt nagellack, h&m                           soft baslinne, veromoda


Anonym

snygging! nu är jag hemma. ses i veckan va? :)



PUBLICERAT: 2009-07-26, 15:59:14 | URL: http://kungjohanna.blogg.se/
sv;

åh skönt :) det tycker jag absolut. hör av dig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: