SKRIVET: 2009-01-10, kl 14:49:06 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

the second beat is mine

lördag, 10 januari 2009

dom där tio timmarna borde gjort någon effekt tycker man. men, nej
jag är fortfarande trött. känner mig bakfull och vresig, även fast jag inte
drack en droppe igår. har en känsla av att dagen inte kommer gå som den borde.

gårdagen var rätt värdelös. förstår inte varför jag ens åkte till lidköping.
festen var urtråkig och som grädden på moset missade vi 01.15 bussen
och fick ta 02.25 bussen hem. suck

armin har fest ikväll. jag är inte sugen, inte ett dugg. just nu känns det som
om att jag hellre skulle kunna ligga o sova hela lördagen. orken är så
gott som borta och partymoodet likaså.

nu ska jag gå och lägga mig o sova några timmar till. sen får vi se vad
kvällen bjuder på. godnatt, godmorgon, godmiddag.




det finns bara en kille i världen.
- jo, nu har jag iallafall fått en bekräftelse på att alla killar är likadana... tack för igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: