SKRIVET: 2009-01-27, kl 23:26:58 | PUBLICERAT I: dreams, life, thoughts and whises

på rätt spår

jag tror på lyckliga slut, det har jag alltid sagt. alltid
svårt att tro att någon som jag gör det. men det gör jag. livet har mycket mer att erbjuda
mycket mer än det här. och det är väl det jag tror på, att det blir bättre sen

för exakt två minuter sen bestämde jag mig. jag försökte se det hela ur någon annans
ögon och ärligt talat, det här är ju bara löjligt. nästan aningen skrattretande
mest roligt för att det faktiskt finns så patetiska människor i världen, nästan lite sorligt
också. knäcka andra för att slippa bli sårad? bra teknik
så glada o macho utanpå, så vilsna och ensamma inuti

jag är modig, stark, orädd, stenhård och värdig.
krossa mig, gör det. men den här bruden står stadigt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: