SKRIVET: 2009-01-11, kl 18:53:17 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

kan det bli bättre?

söndag, 11 januari 2009

kan inte säga annat än att lördagen blev riktigt lyckad. (oväntat)
ida lyckades tillslut övertala mig att åka till kvänum för lite party.
- kvällen kan väl knappast bli sämre, tänkte jag och drog iväg för att möta brudarna.
festen var riktigt kul. trevligt folk, bra musik och härlig stämmning.
åh vad jag älskar att träffa nytt folk!

det festades till fyra på natten. sen övernattade jag och ida hos två trevliga
små pojkar. ajdin och edvin! massa film, massa prat.
vi dumpade filmtittandet vid sju tiden, jag och edvin iallafall :) och bestämde
oss för att det faktiskt var dags att sova. skönt! 
det blev en väldigt smaskig kebabpizza till frukost, tack ajdin, följt av lite filmmys
och kaffe hos simon.

söndagen ska nu avslutas på bästa möjliga sätt. genom lite käk, en varm dusch och tv. såklart.
imorgon är det skola igen, jag längtar nästan. godnatt :)


jag kunde inte varit gladare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: