SKRIVET: 2009-01-30, kl 10:00:11 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

jag och min asus

fredag, 30 januari 2009

januarimånaden börjar äntligen lida mot sitt slut och sportlovet är
inte alls långt borta. lov, finns det något bättre?
gårdagen spenderades i sängen, hela dagen faktiskt
sträckningen i nacken gjorde mig orölig i timmar och jag har 
nog aldrig haft så ont, någonsin. ändå gick jag till skolan idag
jag måste vara sjuk på riktigt

har nu sex och samlevnad med katharina, ingen höjdare. 
tur att engelskan är inställd.
hon är inte så dum ändå, den där maria

det verkar som att det blir en lugn helg.
både bra och dåligt. är faktiskt för trött för att göra
något iallafall.  
nu vill jag hem till min asus, jatack


saknaden är nu större än någonsin
men vik dig inte, du är starkare än så



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: