SKRIVET: 2009-01-03, kl 00:14:33 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i've been loving you, typ

fredag, 2 januari 2009

det har varit en såndär bra dag idag, känns det som
förmiddagen spenderades i skövde med världens sötaste tjej, maria
shopping på g. men för mig låg shoppingen bara på f än så länge (humor)
efter mina tidigare, misslyckande, besök i både lidköping,
skövde och göteborg, för lite "mellandagsrea-shopping" hade jag inga
förväntningar på dagens shoppingrunda.
tänk, inte ens i göteborg hittade jag några lyckade köp,
istället kom jag hem med en kasse och ett dåligt humör.
jag och maria gick iallafall en runda på commers och jag lyckades
äntligen hitta ett fynd som jag faktiskt är helt okej nöjd med.
(dock inte på rean, surt)

fredagskvällen spenderades därefter hemma hos niklas(:
jag fick äran att ännu en gång visa mina skills i köket och
gjorde en väldigt god laxröra som vi sedan smaskade i oss på
bara några minuter. gott men mättande!
det blev en promenix i götet och därefter var det dags för lite filmmys.
linas kvällsbok, te och clementiner. kvällen kunde inte slutat bättre!

påtal om skills blev jag väldigt sugen på one tree hill nu innan det
är läggdags. så får det bli! tror till och med att det får bli ännu en
kopp te, kanske lite choklad och en varm säng. mm, lockande
imorgon är det mr. tobiasson som gäller, as usual
godnatt allihop (:


niklas tobiasson

en riktigt mysig kväll som måste göras om snarast. morgondagen lär inte inte sitta helt fel den heller:).


SVAR TILL NICKE;

helt klart! :) du är bra att ha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: